کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی در خانه امکان پذیر است و نیازی به هیچ دفتر و شرکتی ندارد و یکی از ساده ترین و راحت ترین کارهایی است که هر کس می تواند از طریق آن درآمدزایی داشته باشد.

محل لوگو

دوره تضمینی و کاربردی نابغه همکاری در فروش


دوره تضمینی و کاربردی نابغه همکاری در فروش

دوره تضمینی و کاربردی نابغه همکاری در فروش

 بسم الله الرحمن الرحیم

اگه دوست داری با اینترنت سریع به همه ی رویاهات برسی ، فقط همکاری در فروش میتونه بهت کمک کنه !! پول درآوردن از اینترنت راحت تر از اون چیزی هست که فکر می کنید !! حتی راحت تر از آب خوردن !! فقط باید راه درستشو انتخاب کنید ...

اگر یک گوشی هوشمند با اینترنت معمولی داشته باشید ، با دوره " نابغه همکاری در فروش " می توانید راز حرفه ای همکاری در فروش من را کپی کنید و از همین الآن به درآمد های میلیونی که دوست دارید برسید !!

مهم نیست که میلیونی خرج کردید و نتیجه نگرفتید یا تازه می خواهید وارد این دنیای شیرین و جذاب و البته فوق العاده پولساز شوید. مهم اینه که قراره بدونید چطور از سریعترین راه اینترنت که همکاری در فروشه ، استفاده کنید و درآمد های خیلی خوبی به دست بیارید !!

فقط چند قدم تا خلق رویات فاصله داری. این صفحه ارزششو داره که بخونی. به راحتی از دستش نده با اون چیز هایی که تا حالا خوندی متفاوته !! چون قراره راز موفقیت همکاری در فروش من رو دقیق یاد بگیری !!

اما چند نکته بسیار مهم قبل از خواندن ادامه صفحه :

اگر با موبایل هستید برای خواندن بهتر این صفحه لطفا چرخش گوشی خود را فعال کنید و در حالت افقی ادامه را مطالعه کنید.

اگر حوصله ندارید که این صفحه را مطالعه کنید لطفا همین الآن این صفحه را ذخیره کنید. اگر این صفحه را از دست بدهید ممکن است میلیون ها تومان پول راحت و مفت را از دست بدهید !!

اگر سوال مهمی دارید در آخر همین صفحه می توانید کامنت بگذارید یا از طریق راه های ارتباطی که برای شما آورده ام با من در تماس باشید.

 

ذهنیت های بد را نسبت به کسب و کار های اینترنتی کنار بگذارید و با یک انرژی فراوان این صفحه را مطالعه کنید.

 

فقط 7 دقیقه مطالعه این صفحه بیشتر طول نمیکشه اما بیش از 7 میلیون تومان تضمینی در ماه میتونه برای شما درآمد به همراه داشته باشه.

 

در آخر هم عکس خودم را به شما نشان دادم که خیالتون راحت باشه !!

 

 

 

قبل از هر چیز بگذارید یک سوال مهمی از شما بپرسم ...

 

 

اگه دوست داری خود ساخته باشی و از این لحظه به بعد دستت توی جیب خودت باشه و از این درآمد ها داشته باشی ، دقیقا جای درستی اومدی !! پس با دقت ویدئو پایین رو تماشا کن و با انرژی ادامه این صفحه رو مطالعه کن !! ( افت کیفیت ویدئو به دلیل آپلود در آپارات است )

 

 

نکته مهم : اگر ویدئو در مرورگر موبایل شما باز نشد ، دقیق لینک این صفحه را کپی کنید و در مرورگر دیگری جایگذاری کنید و این ویدئو و ادامه صفحه را مشاهده بفرمایید.

امروزه با گسترش روز افزون اینترنت ، اکثر افراد به خصوص جوانان و افراد جویای کار به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند. اما متاسفانه فقط 4% از آنها موفق می شوند که به درآمد برسند و زندگی راحتی داشته باشند و بیش از 96% از افراد هنوز سردرگم هستند و نمی دانند چطور از اینترنت پول در بیاورند. چون نه بلد هستند که چطور کسب درآمد کنند و نه می خواهند بدانند که چطور !!

امروز همه بی صبر شدند و دوست دارند سریع به همه چیز برسند. این قاعده برای کسب درآمد از اینترنت هم مستثنی نیست !! اما متاسفانه افرادی که میخواهند از طریق اینترنت ، سریع پولدار شوند یا به راه های غیر قانونی و شرعی پناه می برند یا نمی توانند کسب درآمد کنند !! وقتی هم عبارت کسب درآمد از اینترنت را جستتجو می کنند با راه هایی آشنا می شوند که به صبر ایوب احتیاج دارد !! مثل ساخت سایت – ساخت فروشگاه – ساخت پیج اینستاگرام – ساخت کانال تلگرام – تبلیغ کلیکی و ...

اگر شما هم بی صبر و حوصله هستید و دنبال درآمد های خیلی خوب ( از راه قانونی و شرعی ) می گردید ، تنها راه شما استفاده کردن از همکاری در فروش محصولات اینترنتی است !! دیگه آسون تر و سریعتر از این راه برای کسب درآمد در اینترنت وجود نداره. میگه گشتم نبود ، نگرد نیست !!

خودم اینقدر راه های مختلف اینترنتی رو امتحان کردم اما به نتیجه نرسیدم. اما با همکاری در فروش زندگیم عوض شد. با همکاری در فروش بود که فهمیدم دیگه راحت تر از این کار برای کسب درآمد از اینترنت توی دنیا وجود نداره !! راهی که نه تخصص لازم داره – نه مدرک دانشگاهی - نه پارتی و نه استخدام !! در یک کلام خودت رئیس خودت میشی و هر موقع که دلت خواست شروع به کسب درآمد می کنی و از پولت لذت می بری و تمام !!

اما قبل از هر چیز بگذارید همکاری در فروش را برای شما تعریف کنم و بگویم چرا همکاری در فروش معرکه هست !! همکاری در فروش یعنی کسب درآمد پر سود از فروش محصولاتی که متعلق به ما نیستند و هیچ تعهدی در قبال آنها نداریم و همه ی مسئولیت ها به عهده فروشنده است. یعنی فروشنده می شویم بدون اینکه ذره ای مسولیت داشته باشیم.

مراحل شروع به کسب درآمد با استفاده از همکاری در فروش هم خیلی خیلی ساده هست. ابتدا در یک سایت معتبر عضو می شوید – یک محصول مناسب انتخاب می کنید و فقط لینک آن را به اشتراک می گذارید و تمام !! از سودی که بدست آورده اید در زندگی استفاده می کنید و لذت می برید.

اگر با همکاری در فروش توانستید یک محصولی به فروش برسانید که خیلی هم عالی ، اگر هم نتواستید خیلی راحت می روید سراغ محصولات دیگر !! چون نه سرمایه ای از دست داده اید – نه اجاره مغازه ای بدهکارید و نه جنسی دارید که روی دستتان باد کرده باشد !! به عبارتی شما محدود به یک محصول نیستید و یک دنیا محصول زیر دست شما برای فروش قرار دارد !! یعنی پتانسیل کسب درآمد میلیاردی دارید !!

همکاری در فروش در واقع یک سکوی آماده پرش است که شما می توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید و به رویاهای دیرینه خود برسید. اما برای اینکه پرش خوبی داشته باشید و خوب کسب درآمد کنید ، باید راز های آن هم بلد باشید !! اگر همینطور واردش شوید ، ممکن است یک سقوط سختی تجربه کنید !!

به هر حال ممکنه همینجا خیلی ها بپرسند : من که مهارت های فروش بلد نیستم و نمی تونم به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنم. آیا برای من هم امکان پذیر است ؟؟! 100 البته که بله !! شما لازم نیست که مهارت خاصی داشته باشید ، هنر متقاعد سازی بلد باشید یا دارای هنر تکلم باشید. شما فقط خیلی ساده یک لینک را به اشتراک می گذارید و تمام !!

بقیه کار ها مثل پشتیبانی – ضمانت – فروش و ارسال محصول تمامی به عهده فروشنده هست و شما ذره ای نگرانی و مسولیت ندارید !! شما فقط لینک خرید آن محصول را به اشتراک می گذارید و از فروش محصول سهم خود را دریافت می کنید به همین راحتی و سادگی !!

یعنی به عبارتی با همکاری در فروش شما ...

به مجوز و مدرک خاصی احتیاج ندارید

 

سرمایه ای برای راه اندازی کار احتیاج ندارید

 

لازم نیست سایت داشته باشید

 

لازم نیست اعتبار سازی کنید

 

مسئولیتی به عهده شما نیست

 

رئیس خودتان هستید

 

وقت فروش را خودتان تعیین می کنید

 

مقدار فروش را خودتان تعیین می کنید

 

در خواب هم می توانید کسب درآمد کنید

 

پتانسیل کسب درآمد میلیاردی دارید

 

میلیون ها محصول برای فروش شما آماده است

 

درآمد شما کاملا شرعی – حلال و قانونی است

 

و در واقع سریعترین راهی هست که می توانید با آن به درآمد برسید !!

 

 

 

اما همکاری در فروش 2 نوع هست. همکاری در فروش محصولات فیزیکی و دانلودی. همکاری در فروش محصولات دانلودی خیلی سریع اتفاق می افتد و می تواند سریعا شما را به پول برساند، اما به این معنا نیست که همکاری در فروش محصولات فیزیکی بد هست !! در شکل زیر می توانید مسیر همکاری در فروش محصولات فیزیکی و دانلودی را مشاهده کنید ( البته برای توضیحات کامل تر حتما ویدئو اول صفحه را به صورت کامل مشاهده کنید )

 

 

اما همانطور که خدمت شما عرض کردم ، باید رمز و راز ها و مهارت همکاری در فروش را بلد باشید تا بتوانید به درآمد رویایی خود برسید. به عبارتی همکاری در فروش یک شمشیر 2 لبه هست. یا می تواند شما را به اوج برساند یا می تواند شما را گرفتار کند !!

برای همین شما باید به تمامی فوت و فن های آن مسلط شوید تا مثل 96% از افراد شکست خورده نباشید!! متاسفانه در ایران آموزشی دقیق و تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید با استفاده از آن به درآمد برسید. شما یا باید بروید چند سال آزمون و خطا کنید و کلی ضرر کنید تا به این کار مسلط شوید یا باید با این اوضاع گرانی دلار به سمت دوره های خارجی بروید و حداقل 4 میلیون تومان را صرف خرید یک آموزش بدردبخور کنید !!

حقیقتش من خودم قبلا دوره های ایرانی زیادی رو خریداری کردم. اما متاسفانه هیچکدام روش درست – تضمینی و اصولی را ارائه نمی دادند تا بتونم به وسیله آنها کسب درآمد کنم. چون خودشان هم بلد نبود چکار کنند و فقط می خواستند پکیج هایشان را بفروشند !!

 

به هر حال. ممکنه خیلی از شما ها دوست داشته باشید وارد همکاری در فروش بشید و با استفاده از اون به درآمد های خوب برسید ، اما نتوانید یک دوره خوب و مفید را پیدا کنید. خواهش میکنم اصلا نگران نباشید!! شما واقعا خوش شانسید که اینجا هستید !! قرار است برای اولین بار با یک دوره تضمینی و بومی آشنا شوید که هنر همکاری در فروش واقعی را به شما نشان می دهد !! و آن دوره چیزی نیست جز " نابغه همکاری در فروش".

 

دوره ای که می تواند جای خالی آموزش های همکاری در فروش ایرانی و خارجی را برای شما پر کند و به شما کمک کند تا به درآمد واقعی – راحت و سریع در ایران برسید !! اما قبل از اینکه در مورد این دوره ارزشمند بیشتر برای شما توضیح بدم ، بگذارید داستان واقعی شکل گیری دوره نابغه همکاری در فروش را برای شما تعریف کنیم. 

داستان همینطوری وارد شدن من در همکاری در فروش !!

اینجا قصد ندارم در مورد داستان ورود خودم به کسب و کار اینترنتی صحبت کنم. می خوام خیلی سریع و ساده در مورد آشنایی خودم با همکاری در فروش و مشکلات " همینطوری وارد شدن در همکاری در فروش " صحبت کنم !! داستانی که خالی از لطف نیست و ممکنه جلوی تلف شدن عمر – وقت و پول با ارزش شما را بگیرد. خواهش میکنم با دقت هرچه تمام تر این داستان را بخوانید تا مثل من ضرر نکنید !!

حدود 5 سال پیش بود که با همکاری در فروش آشنا شدم. اون زمان تازه مدرکم رو گرفته بودم و دنبال کار می گشتم. خوب طبیعتا هرچی دنبال کار فیزیکی برای استخدام شدن گشتم پیدا نکردم. یا باید خودم کار راه مینداختم که حداقل به 50 میلیون تومان سرمایه احتیاج داشت یا باید قید کار کردن رو میزدم.

به هر حال پس از کلی فراز و نشیب و پشت سر گذاشتن سختی ، با کسب و کار های اینترنتی و همکاری در فروش محصولات اینترنتی آشنا شدم. اوایل خیلی ذوق زده بودم !! با خودم میگفتم با این راه دیگه به همه ی رویاهام میرسم. چون همکاری در فروش به سرمایه – تخصص – مدرک و پارتی احتیاج نداشت !! تازه به صورت نامحدود هم می تونستم کسب درآمد کنم.

یعنی تنها کاری که باید می کردم این بود که یک فقط یک لینک رو به اشتراک میگذاشتم و تمام !! دیگه مسولیتی به عهده من نبود. توی اینترنت هرچی که جستجو کردم تا یک دوره مناسب پیدا کنم و طبق آموزش ها برم جلو و کسب درآمد کنم ، متاسفانه هیچ دوره ای بدرد بخوری پیدا نکردم. چون اکثر سایت ها خودشون هم نمی دونتسن برای همکاری در فروش چه کاری رو باید انجام بدن !!

راستش چندین کتاب و دوره ی آموزشی ایرانی در این زمینه خریداری کردم اما متاسفانه هیچکدوم به کارم نیومد !! اگر در خاطرم باشد ، یک کتاب 27 صفحه ای همکاری در فروش میهن استور را به مبلغ 199 هزار تومان خریدم !! چون شوق زیادی داشتم و فکر میکردم میتونم باهاش پولدار بشم !! کتابی که به اندازه ی یک ارزن برای من درآمد به همراه نداشت.

تصمیم گرفتم خودم برم جلو و با تجربه خودم پولدار بشم !!

به هر حال وقتی دیدم آموزش بدربخوری گیرم نمیاد ، کلا بیخیال آموزش شدم و با خودم گفتم بابا همکاری در فروش مگه چیه ؟! فقط یک لینک رو به اشتراک میذارم و میلیاردر میشم. به همین راحتی !! تصمیم گرفتم که در سایت میهن استور عضو بشم. وقتی که در سایتشون عضو شدم انگار که بهترین حس دنیا رو به من هدیه داده بودن. گفتم با این سیستم دیگه تا آخر ماه پولدار میشم. سیستم همکاری خیلی تمیزی داشت و کلی امکانات بهم میداد.

خلاصه روز اول تلاش کردم و به نتیجه نرسیدم. روز دوم هم همین طور الی روز سی ام !! با خودم گفتم اشکالی نداره. اگه راهشو پیدا کنم برای همیشه میتونم پولدار بشم !! خلاصه تا نزدیک 11 ماه راه های زیادی رو امتحان کردم ، اما متاسفانه دریغ از یک هزارتومانی !!

بعد از اینکه کلی وقتم رو هدر دادم ، کم کم سرزنش اطرافیانم شروع شد !! همگی اونها ( البته از روی نادانی و جهالت می گفتند و کاری نمی تونستند برام انجام بدن !! ) احمقی – بی علقلی – بی کاره ای - بابا پول کجا بوده – من خودم این راه رو آسفالت کردم و از این حرفا ( که مسلما خیلی ها تجربش کردن !! ). کم کم داشت حرف هاشون روی من اثر میگذاشت. دلسرد شدم و با خودم گفتم : حیف اون همه وقتی که برای کسب درآمد از طریق این راه حروم کردم. دیگران درست میگن و توی اینترنت پول کجا بوده که من بخوام باهاش پولدار بشم !!

خیلی کلافه شده بودم. نه میتونستم ازش دل بکنم نه می تونستم ادامش بدم. چون کلی علاقه داشتم و بلد نبودم چطور باید همکاری در فروش رو انجام بدم. واقعا سخته که با کلی شوق و ذوق غرق در رویاها و آرزوهات بشی و وقت و زندگی و انرژیت رو تلف کنی به امید ثروتمند شدن ، اما وقتی از رویا میای بیرون و بیدار میشی ، میبینی که قسمت مهم عمرت تلف شده و هنوز داری درجا میزنی !!

خلاصه برای یک مدت حسابی دلسرد شده بودم و توی خودم بودم. دائم به فکر پول درآوردن بودم و همه چیز و همه کس رو فراموش کرده بودم !! نمیدوستم که کجا هستم و قراره به کجا برسم. به هر حال تصمیم گرفتم یک مدت از خیر پولدار شدن بگذرم !!

تماسی که زندگی من را زیر و رو کرد

خلاصه بعد از 7-8 ماه یه خبری شنیدم که برام فوق العاده بود. یکی از اقوام ما که حدود 6 سال پیش برای تحصیل به آمریکا رفته بود موفق شده بود که مدرکش رو بگیره و بخاطر نبوغش گرین کارتشو دریافت کنه. یعنی دیگه شده بود عضوی از اونجا و مثل یک شهروند آمریکایی میتونست هرکاری بکنه !!

به اصرار پدر و مادرم قرار شده که از طریق واتساپ با ایشون تماس بگیرم و راهنمایی ازشون بخوام. خلاصه با ایشون تماس گرفتم. خلاصه بعد از کلی حال و احوال پرسیدن و سوال از من پرسید که چکار میکنم. من که شغلی نداشتم و روم نمیشد چیزی بگم ، بهش گفتم با اینترنت همکاری در فروش میکنم !!

خیلی تعجب کرد ، گفت مگه این سیستم ها هم در ایران وجود داره ؟! گفتم مگه چطور ؟! گفت این همکاری در فروش یا Affiliate Marketing اینجا برای خیلی ها شغل اول حساب میشه !! خلاصه از من در مورد درآمدم پرسید و اوضاع کاریم رو جویا شد. من هم چون ایشون رو فردی صادق دیده بودم حقیقت رو بهشون گفتم. گفتم که حتی یک 1000 هزار تومانی هم بدست نیاوردم و کلی تلاش کردم و الآن میخوام بذارمش کنار !!!

خلاصه اون شب حسابی حرف زدم و سفره دلم رو باز کردم. ایشون هم کلی دلداری و امید به من دادند. به من گفت اگه توی ایران درآمد نداری چرا سایت های خارجی رو امتحان نمی کنی ؟! با خنده گفتم : بابا من توی همین ایران هم نمیتونم کاری بکنم !! حالا از سایت های خارجی استفاده کنم ؟! تازه اونا که رابطشون با ایران خوب نیست و به سادگی نمیتونم کاری انجام بدم. پس این ایده زیاد جالب نیست !!

 

سوپرایزی که جهت زندگیمو تغییر داد !! 

خلاصه چند روز بعد با ایشون تماس گرفتم و یک پیشنهاد فوق العاده بهم دادند !! بهم گفت من حسابی جستجو کردم و یک سایتی پیدا کردم به اسم کلیک بانک که بزرگترین سیستم همکاری در فروش دنیا رو داره !!

چون پسر خوبی هستی و پدرت مرد محترمیه من خودم برات حساب ایجاد میکنم و هر درآمدی که بدست آوردی من خودم برات نقد میکنم و به حساب ایرانت واریز میکنم !! گفت البته فقط باید یک خورده با زبان انگلیسی آشنا باشی و بتونی اینجا از پسش بر بیای وگرنه تمام کار های بانکیت رو من خودم انجام میدم !!

خلاصه ایشون حساب رو برای من ایجاد کرد. من رفتم یه سری در یوتیوب نگاه کردم و دیدم که بلههههه !!! افراد از 30 دلار در روز درآمد دارند تا 3000 دلار و بیشتر !!! چون اون موقع دلار تازه داشت گرون میشد و نزدیک 4 هزار تومان رسیده بود. دیدم که حسابی میتونه برام سود داشته باشه و زندگیم رو از این رو به اون رو کنه با کمال میل و با تمام وجودم شروع کردم به تحقیق و بررسی در مورد کلیک بانک و راه های فروش از اون ( خیلی بهتر از بیکاری بود ) !!

یک مدت که فعالیت کردم و دیدم که دیگران درآمد های خیلی خوبی رو بدست میارند و من نمیتونم کسب درآمد درآمد کنم !! گفتم حتما یک رازی هست که من باید بدونم تا بتونم به پول برسم. خلاصه هرچی تحقیق کردم به جایی نرسیدم !! یعنی جز وقت تلف کنی چیزی برام به همراه نداشت !!

تصمیم گرفتم که برم بیبنم آیا دوره ای هست که من بتونم خریداری کنم و ازش استفاده کنم یا نه !! با اولین جستجو به ده ها محصول رسیدم که همگی در مورد کسب درآمد از کلیک بانک می گفتند. اما طبیعتا همه ی اونها نمیتوسنت به من کمک کنه !! حسابی تحقیق کردم و در نهایت به یک دوره ای ارزشمند رسیدم که قیمت اون 500 دلار بود !! دوره ای که اکثر افراد ازش راضی بودند و از ب بسم الله تا نون پایان رو توضیح میداد.

ریسکی که باعث شد راه دقیق همکاری در فروش رو یاد بگیرم

گفتم بذار بگردم ببینم می تونم به صورت رایگان پیداش کنم یا نه !! هرچی گشتم دریغ از اینکه وجود داشته باشه. تنها راهی که وجود داشت خرید بود. خلاصه تصمیم گرفتم با تمام پولی که داشتم یه حرکتی انجام بدم. با خودم گفتم یا کل پول رو از دست میدم یا زندگیم رو باهاش تغییر میدم !! خلاصه با آشنامون تماس گرفتم و بهش توضیح دادم. قرار شد که ایشون این دوره رو برام تهیه کنه. اول خیلی تعارف میکرد و پول قبول نمیکرد. اما در نهایت با کلی اصرار قرار شد که حدود 1/5 میلیون داشتم رو به خانواده ایشون بدم و در عوض دوره رو برام بخره و بفرسته !!

آخه میدونید چیه گاهی وقت ها برای رسیدن به هدف های بزرگ تر باید از یکسری چیز های کوچک گذشت. به هر حال ایشون در کمال صداقت و امنیت دوره رو برام خرید کرد و لینکش رو بهم داد تا وارد بشم و شروع کنم به یادگیری. وقتی واردش شدم خیلی تعجب کردم !! گفتم مگه همکاری در فروش اینقدر فوت و فن داره ؟! من فکر میکردم فقط یک لینک رو به اشتراک بذارم تمومه !!

با تمام توان و وجودم این دوره رو که نزدیک به 17 ساعت بود با قدرت پشت سر گذاشتم و ریز به ریز نکاتش رو یاداشت کردم. تازه با اون دوره بود که فهمیدم چرا همکاری در فروش راحت ترین و سریع ترین کار دنیاست !! کلی بررسی کردم تا ببینم مشکل اصلی کارم کجاست و چطور باید رفعش کنم !!

تازه مشکل کارم رو پیدا کردم !!

مشکل من خیلی ساده و خنده دار بود !! دائم محصولات اشتباهی انتخاب میکردم و بلد نبودم که چطور برای لینک هام ترافیک ارسال کنم. یعنی بلد نبودم چه محصولی رو کجا و به چه افرادی بفروشم !! به هر حال خودم و کارم رو اصلاح کردم و بسم الله گفتم و از اول شروع کردم البته این دفعه با تسلط کامل به جزئیات !! حدودا بعد از 6 روز بود که تونستم از طریق فیسبوک 34.5 دلار یک پکیج دانلودی لاغری رو بفروشم.

در پوست خودم نمی گنجیدم و حس می کردم خوشبخت ترین فرد دنیا هستم. چون تجربه فروش اول فوق العاده حس بی نظیره !! وقتی فروش اول رو انجام دادی دیگه دوست داری هر روز این کار دوست داشتنی خودتو ادامه بدی !!

 

شروع کردم به اثبات کردن خودم !! 

ابتدا از طریق راه های رایگان شروع کردم به پول جمع کردن. بعد طبق توضیحات که در دوره بهم داده بود رفتم سراغ راه های پولی و به لطف خدا حسابی کولاک کردم. به لطف خدا از همون جا بود که راه های دیگه به روم باز شد و توسنتم خودم رو اثبات کنم و به اوج برسم. از 70 دلار درآمد داشتم و دارم تا 500 دلار در روز !! بله در روز !!

خلاصه حدود 10 ماه پیش تصمیم گرفتم که بیام مهارت ها و راز هایی که بلد هستم رو در ایران امتحان کنم ببینم آیا واقعا جواب میده یا نه !! اوایل نمیتونستم زیاد بفروشم ، بعد از 4 ماه آزمون و خطا ، وقتی که مهارت هامو بومی کردم تونستم به درآمد های خیلی خوبی برسم که در ویدئو به شما توضیح دادم. اون هم فقط با حداکثر 1 ساعت وقت گذاشتن هوشمندانه در روز !!

وقتی که تونستم به صورت واقعی در ایران کسب درآمد کنم ، با خودم گفتم چرا از تجربه هایی که دارم یک دوره تهیه نکنم ؟!! من که تا قبل از اینکه به درآمد برسم کلی شکست تجربه کردم. بذار افراد دیگه مثل من نباشن و بتونن با شوقی که دارن درآمد های خیلی خوبی بدست بیارند.

 

دوره نابغه همکاری در فروش ایجاد شد !! 

خلاصه پس از کلی بررسی تصمیم گرفتم که تمام تجربه هایی که در همکاری در فروش دارم را به صورت یک دوره آموزشی تحت عنوان " نابغه همکاری در فروش " ایجاد کنم تا بتوانم دین خودم را به افرادی که میخواهند تازه وارد این دنیای جذاب و البته پر خطر شوند ادا کنم. چون خیلی ها توان ریسک پذیری بالایی ندارند و به محض اینکه در یک کاری شکست خوردند با یک دید بد به آن نگاه می کنند و برای همیشه آن را کنار می گذارند !!

 

به عبارتی این دوره حاصل تمام تجربه های مفید – ارزشمند و عملی من در سایت های داخلی و خارجی است تا به شما کمک کند تا خیلی سریع در ایران بتوانید از ظرفیت های بسیار زیاد اینترنت استفاده کنید و از راحت ترین – قانونی ترین – سریعترین و حلال ترین کار اینترنتی پول واقعی بدست بیاورید.

 با این دوره میتوانید به راحتی پس از مشاهده کل آموزش ها کار خود را شروع کنید و به صورت واقعی شروع به درآمد زایی کنید. با این دوره لازم نیست که الفاظ کلیشه ای بشنوید و حرف های تکراری گوش کنید و به نتیجه نرسید. خیلی سریع و با کیفیت در کمتر از 3 ساعت به تمام جزئیات به همکاری در فروش ( مخصوصا محصولات دانلودی ) مسلط می شوید و بلافاصله می توانید کارتان را شروع کنید.

 

در این دوره همه چیز برای شما مهیاست و به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید !! یعنی یک لقمه ی جویده و آماده است که هرکسی می تواند همین الآن از آن استفاده کند !! 

به عبارتی با "دوره نابغه همکاری در فروش" شما ...

 

سریعترین راه فروش محصولات دانلودی و فیزیکی را یاد می گیرید

 

به صورت دقیق یاد می گیرید که چطور یک محصول مطمئن را برای فروش انتخاب کنید

 

حداکثر 1 ساعت در روز را صرف کسب درآمد می کنید و بقیه روز را صرف تفریح و کار های دیگر می کنید

 

خیلی سریع و با اطمینان همکاری در فروش را یاد می گیرید و یک عمر از آن سود می برید

 

هیچ تداخلی در کار شما به وجود نمی آورد و می توانید به عنوان شغل تفریحی یا حتی جدی روی آن حساب کنید

 

می توانید هر روز از این راز ها استفاده کنید و پولدار تر شوید !!

 

می توانید با اجرای مهارت ها از 0 به سقف برسید !!

 

می توانید شکست های خود را به موفقیت تبدیل کنید !!

 

در نهایت تمام فوت و فن های همکاری در فروش را یاد می گیرید

 

 

 

و بعد از اینکه این دوره را تهیه کردید موارد زیر در اختیار شما قرار می گیرد :

 

 

 

4+1 فاکتور مهم - اساسی و تخصصی برای انتخاب یک محصول همکاری در فروش دانلودی

 

بهترین منابع ارسال ترافیک های رایگان برای فروش های بی نظیر

 

بهترین منابع پولی برای ارسال هوشمندانه ترافیک به محصولات همکاری در فروش

 

تکنیک های شگفت انگیز فروش محصولات از طریق اینستاگرام

 

تکنیک ساده و حرفه ای پیدا کردن یک محصول پر فروش دانلودی

 

3 راه حرفه ای و خاص برای فروش محصولات به صورت رایگان در اینستاگرام

 

11 نکته حرفه ای تبلیغ نویسی برای جذب بیشتر افراد و فروش

 

8 متن آماده تبلیغاتی برای شروع طوفانی و تجربه فروش های بی نظیر

 

23 نکته حرفه ای برای ساخت فروشگاه محصولات همکاری در فروش در تلگرام

 

3 برنامه حرفه ای برای مدیریت بهتر فروش ها

 

استراتژی ترکیب کردن راه های پولی و رایگان

 

برگ تقلب راه اندازی فروشگاه تلگرام

 

برگ تقلب تمام آموزش های موجود در این دوره

 

PDF تکمیلی برای مسلط شدن به تمام جزئیات

 

 

 

و تازه شما یاد می گیرید که چطور ...

 

 

 

هزینه تبلیغات محصولات کلیکی را هوشمندانه کاهش دهید

 

با دست خالی و بدون 1000 تومان پول یک سرمایه فوق العاده از طریق همکاری در فروش برای خودتان رقم بزنید

 

از سایت های آگهی رایگان استفاده کنید و محصولات همکاری در فروش فیزیکی و دانلودی را 100% رایگان به فروش برسانید

 

بودجه خود را تقسیم و مدیریت کنید و سود زیادی بدست بیاورید

 

لینک های همکاری در فروشتان را تحلیل کنید و عملکرد فروشتان را افزایش دهید

 

فروش های خود را مدیریت کنید و هر بار بازده آن را بالاتر ببرید

 

وقت کاری خود را کاهش دهید و درآمد خود را بالاتر ببرید

 

روز به روز درآمد خود را بیشتر کنید و به رویاهایتان نزدیک تر شوید

 

 

 

و اما ماجرا تنها به آموزش های دوره ختم نمی شود و ما 3 هدیه اختصاصی و گرانبها را خدمت شما تقدیم می کنیم ( البته به تعدادی محدود ) که بیش از 800 هزار تومان ارزش دارند. و اما اون هدایا چه چیز هایی هستند ؟!

 

 

 

کسب درآمد از دیجی کالا بدون سایت و سرمایه + تایید شدن سریع حساب : تا الآن بیش از 104 هزار نفر در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا شرکت کرده اند. جالب است بدانید کمتر از 1% از آنها می توانند فروش انجام دهند و به درآمد برسند !! با این هدیه شما سریعترین راه ممکن برای کسب درآمد از دیجیکالا را یاد می گیرید. یاد می گیرید که چطور بدون سایت – شبکه اجتماعی – هزینه تبلیغات – تلاش زیاد و ... روزانه تا 10 ها محصول را به صورت 100% رایگان به فروش برسانید و لذت کسب درآمد میلیونی را تجربه کنید و جزء آن 1% باشید !!

 

 

 

تازه علاوه بر این ، شما یاد میگیرید که چطور بدون سایت و شبکه اجتماعی مثل اینستاگرم ، خیلی سریع حساب خود را تایید کنید و در کمتر از چند روز کارتان را شروع کنید !! پروسه ای که برای بیش از 90% از افراد تا 1 ماه طول می کشد !! اما برای شما کمتر از یک هفته !! این هدیه کاملا اختصاصی توسط خودمان تهیه شده و تا حالا جایی در مورد آن توضیح نداده اند !! روشی که خودمان هم از آن استفاده می کنیم. به ارزش بیش از 350 هزار تومان !!

 

 

 

کسب درآمد 7 میلیون تومان در ماه فقط با فروش 7 عدد از یک محصول دانلودی در روز : این یک هدیه بسیار ویژه برای کسانی است که می خواهند از همین الآن لذت پولدار شدن را تجربه کنند. یک محصول دانلودی و تضمینی به شما معرفی می کنیم که فقط با فروش روزانه حداقل 7 عدد از آن بتوانید به درآمد 7 میلیون تومان در ماه برسید !! البته حداقل 7 میلیون تومان در ماه !!

 

پس از آشنا شدن با این محصول شما هستید که تعیین می کنید چه مقدار از آن بفروشید. همه ابزار ها و موارد لازم برای شما مهیا شده و فقط یک مقدار تلاش اندک احتیاج دارید و تمام !! دیگر تمام مراحل جذب – فروش و پرداخت پورسانت شما به صورت اتوماتیک صورت می گیرد !!

 

قیمت چنین راه تضمینی حداقل 350 هزار تومان است که به صورت کاملا رایگان خدمت شما تقدیم می گردد. این آموزش اختصاصی هم توسط خودمان تهیه شده و کپی محصولات دیگران نیست !!

 

 

 

آموزش ساخت لیست ایمیل به صورت کاملا رایگان و حرفه ای : می دانستید یکی از پر بازده ترین کارها در سطح اینترنت جمع آوری لیست ایمیل افراد است ؟؟! با لیست ایمیل شما به راحتی می توانید علاوه بر اینکه تمام محصولات و خدمات خود را برای همیشه به فروش برسانید ، محصولات دیگران را بازاریابی کنید و سود های هنگفت به جیب بزنید !!

 

طبق تجربه ، در ایران به ازای هر 1000 نفری که جمع آوری می کنید ، درآمد ماهیانه بین 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می توانید داشته باشید ( البته در موارد تخصصی این درآمد به ازای هر 1000 نفر تا 40 میلیون تومان هم می تواند برسد !!! ). حالا شما ببینید هرچه اعضای لیست شما افزایش پیدا کند به همان مقدار هم درآمد شما افزایش پیدا می کند.

 

با این هدیه شما یاد می گیرید که چطور به صورت 100% رایگان و نامحدود لیست ایمیل جمع آوری کنید و از آن کسب درآمد کنید. قیمت این آموزش اختصاصی حداقل 100 هزار تومان است که به صورت رایگان تقدیم شما می گردد. دقت کنید که در دوره نابفه همکاری در فروش شما مجبور به استفاده از این راه نیستید !!

 

 

 

و اما این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟!

 

 

 

افراد تازه وارد

 

افراد شکست خورده

 

صاحبان سایت

 

مدیران تلگرامی و اینستاگرامی

 

دانشجو های عزیز

 

نوجوان های مدرسه ای

 

خانم های خانه دار

 

کارمندان عزیز

 

و هر کسی که کوچکترین علاقه ای به کسب و کار اینترنتی داشته باشد.

 

 

 

حالا ممکن است خیلی ها بپرسند که اگر این دوره رو تهیه کردم و نتونستم به درآمد برسم چی ؟! کی جواب من رو میده ؟! اگه دوره تکراری بود چی ؟!! اگه بدردم نخورد چی ؟!! اگه ...

 

 

 

خواهش میکنم اصلا نگران نباشید. برای این که خیال شما 100% راحت شود و ریسک شما به 0 برسد ، این ضمانت نامه 60 روزه را خدمت شما عزیزان تقدیم می کنم. به عبارتی شما با این گارانتی انگار تا 60 روز آینده از این دوره به صورت رایگان استفاده می کنید !! پس خیالتان راحت باشد که ذره ای ریسک برای شما ندارد !!

 

 

همراه با ضمانت نامه عکس خودم هم برایتان آورده ام تا مردانه به شما قول داده باشم. البته بعد از اینکه این دوره را تهیه کنید به خودی خود شگفت زده خواهید شد !!

 

 

 

و اما قیمت این دوره فوق العاده ارزشمند 396 هزار تومان است که فقط برای این شرایط سخت کرونایی با یک تخفیف شگفت انگیز 75% درصدی فقط به قیمت 99 تومان به فروش می رسد !! قیمتی که کمتر از پر کردن یک باک بنزین پراید هست !! قراره که ما باری از دوش شما برداریم نه این یک مشکل هم به مشکلات شما اضاف کنیم !!

 

چون در شرایط سخت بیماری خیلی ها شغلشون رو از دست دادند و طبیعتا توان ریسک بالایی ندارند ، سعی کردیم کمترین قیمت رو در نظر بگیریم. هر لحظه ممکنه بخشی یا تمامی تخفیف ها برداشته شود و قیمت دوره بالاتر برود !! وقتی که ما به شما کمک کردیم و تخفیف حسابی برای شما قرار دادیم ، خودتان هم به خودتان کمک کنید تا بتوانید به رویاهایتان برسید.

 

 

 

فکرشو بکن ...

 

چقدر خوبه بتونی توی جوانی به تمام خواسته هات برسی و روی پای خودت وایسی و از لحظه لحظه ی زندگیت لذت ببری و در این شرایط سخت به خانوادت کمک کنی !!

 

عالی نمیشه اگه بتونید همان اندازه که در فضای فیزیکی کسب درآمد می کنید ، از اینترنت هم کسب درآمد کنید ؟! یعنی خیلی راحت با 1 ساعت وقت گذاشتن در روز منبع درآمد ماهیانه خود را 2 برابر کنید ؟!!

 

عالی نیست که بتونید تمام تجربه ها و ضرر های پیش رو را با یک مبلغ ناچیز خریداری کنید ؟! یا به عبارتی زمان بخرید ؟!!

 

این شگفت انگیز نیست که تا عید بتونید پول بدست بیارید و به تفریح مورد علاقتون بپردازید ؟!!

 

 

 

فقط به قیمت دوره های همکاری در فروش بدربخوری که در سایت کلیک بانک به فروش می رسند نگاه کنید تا متوجه شوید که این دوره 40 برابر ارزان تر از آنها قرار است در اختیار شما قرار بگیرد !!

 

 

خیلی ها میپرسند آگر در این دوره شرکت نکنم چه اتفاقی می افتد ؟! اتفاق خاصی نمی افتد و شما هم پولی از دست نمی دهید ، اما حسرت کسب درآمد سریع و تضمینی از اینترنت ممکن است همیشه بر دل شما بماند و نتوانید استقلال مالی داشته باشید !! دوست دارید در پول خود صرفه جویی کنید اما غافل از اینکه دارید یک منبع درآمد را به راحتی از دست می دهید !!

 

 

به این فکر کنید که تا چه اندازه روزانه پول خرج می کنید و دیگر بر نمی گردد !! اما شرکت در این دوره نه تنها پول خرج کردن نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری هوشمندانه هست که پس از شرکت در این دوره می توانید بازگشت پذیری سرمایه خود را احساس کنید !!

 

 

اگر شما هم فکر میکنید که این دوره مثل سایر دوره هاست می توانید خیلی راحت آن را کنار بزنید و بروید میلیون ها تومان خرج کنید و نتیجه نگیرید و نا امید شوید !!

 

اما خیالتون راحت باشه اگر ذره ای اعتماد کنید میتونید با استفاده از این دوره یک راه کم ریسک و پر سود طی کنید و چندین و چند برابر اعتمادتون نتیجه بگیرید. انتخاب با خودتونه !! هوشمندانه انتخاب کنید مطمئن باشید که خیلی زود به اون چیزی که دوست دارید میرسید.

 

دوره تضمینی و کاربردی نابغه همکاری در فروش

بسم الله الرحمن الرحیم اگه دوست داری با اینترنت سریع به همه ی رویاهات برسی ، فقط همکاری در فروش میتونه بهت کمک کنه !! پول درآوردن از اینترنت راحت تر از اون چیزی هست که فکر می کنید !! حتی راحت تر از آب خوردن !! فقط باید راه درستشو انتخاب کنید ... اگر یک گوشی هوشمند با ...

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 91

برچسب های مهم

کسب درآمد اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما